Vill till bokmässan!

Hade verkligen velat åka på bokmässan i Göteborg i helgen och för en gångs skull hade jag ju kunnat det eftersom jag vart ledig hela veckan! Men inte har jag ens tänkt tanken trots att jag vetat om det, nåja, jag får planera till nästa år helt enkelt. Hela dagen, sen jag kom hem, har jag suttit med en julklapp som mina systerbarn ska få och samtidigt lyssnat på ljudbok, Michael Connelly - Poeten. Jag gillar egentligen inte ljudböcker men det här var så spännande att det har gått ganska bra. Skönt att ändå få "läsa" en bok när man har massor av annat att göra. Jag som är bokberoende!

Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem, först jobbade han över idag och sen skulle han till vårdcentralen för att ge blod, får se hur det gick för honom, det var första gången han gjorde det. Han hade inte tänkt på det innan men jag uppmuntrade honom att göra det då jag är anmäld men inte kan ge blod eftersom jag äter mina mediciner. En dag hoppas jag att jag också kan göra det. Nu ska jag äta digestivekex med smör på, blev så sugen på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback