VFU

Det gick ändå bra att jobba igår och det var ju bara till 7 som tur var. När jag kom hem åt vi middag och såg på ensam mamma söker, vi hade också köpt hem naturgodis.

Idag är min första praktikdag. Vi har en hel kurs praktik den här terminen, förmodligen för att vi inte alls hade det förra terminen. En hel kurs = 5 veckor, det gillar inte jag men det ska väll gå bra. Vi har en veckas lov, när eleverna har höstlov, om fyra veckor och efter det är det bara en vecka kvar så det är skönt. På måndagar har jag ju färdighetsträningen så jag kommer sluta kl. 12 då, vilket är skönt men samtidigt måste jag göra om den tiden senare då det är varje måndag men jag vill inte missa FT. Nu ska jag snart åka, ska vara på andra sidan stan halv 8.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Lycka till på praktiken. Det går nog bra ska du se och du blir ju en erfarenhet rikare iaf. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback