Vanlig brevskrivning!

Brevskrivning är verkligen något som glömts bort sen datorn mailandet kom!! Kommer ni inte ihåg vad roligt det var när man kom hem från skolan och hittade ett brev i brevlådan, om ni hade brevvänner vill säga. Mycket mer uppskattat än ett mail! Jag har i alla fall, som jag skrev förut, skaffat brevvänner nu. Jag har en i England, Sarah, som jag skrivit med ett tag och nu har jag precis skrivit ett brev till Zambia, till Aggnes! Jag står på en lista som skickas ut till massor av människor, eller jag kommer stå med på 14 av dem listorna som skickas ut så jag får brev lite då och då men jag väljer ut dem som jag är mest intresserad av och som verkar ha liknande intressen som jag. Annars skulle jag få slita ut mig med brevskrivande och jag måste ju ha tid átt skriva också! :). Om ni känner att ni vill ha någon att skriva med men inte vet hur ni ska gå tillväga, maila mig så skickar jag länken där jag anmälde mig! Det kostar visserligen pengar men för mig har det vart värt det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback