Tisdag

Godmorgon,

Jag vet att jag inte skriver 100 gånger om dagen som andra bloggare men jag har brist på fantasi att skriva just nu så ni får ta det om det bara blir ett inlägg om dagen, fast rätt som det är kommer det fler :). Just nu håller jag på att tvätta, har bara en maskin kvar. Det är ju något som är riktigt dåligt med det här huset, det finns bara en tvättmaskin! Det tar alltså timmar att tvätta eller så får man göra som jag, dela upp tvätten och tvätta två gånger i veckan. En annan dålig sak med huset är att det vart strömavbrott tre dagar på raken nu men bara i vår korridor, om ni minns för cirka ett halvår sen så var det samma sak då. Men nu ska det förhoppningsvis fungera, det var en elektriker här igår och han visade mig hur jag ska skulle göra nästa gång det blev så.

Senare idag ska jag till skolan och möta upp bästa Carolina! Vi ska plugga inför skolstarten på torsdag. Det ska läsas tre artiklar, ta ut citat från dem som vi sen ska diskutera på lektionen. Det kanske dyker upp en annan klasskompis också men han visste inte. Skönt att komma hemifrån i alla fall och möta folk! Nu ska jag hämta tvätten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback