Tisdag

Godmorgon,

Det känns något bättre idag mot gårdagskvällen. Jag sitter i skolan och bloggar. Kvart över 8 hade jag ett klassrumsbesök som gick rätt dåligt, hatar när man blir så nervös så man kommer av sig, speciellt när man representerar någon annan! Dessutom var det två tjejer från mitt jobb i den klassen och jag får alltid för mig att dem/och andra fnissar åt mig, vet ej om dem gjorde det. Hoppas det går bättre nu kvart över 10 då jag också har ett besök. Efter det ska jag och hämta ut min svenskatenta och sen ska jag plugga lite. Kl. 13.00-16.15 har jag lektion och sen är dagen slut! Ska bli riktigt skönt, jag tycker inte om tidiga morgnar på skolan, det är skönare att vara hemma och ta det lugnt på morgonen. Nu ska jag börja bege mig mot lektionssalen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback