Svininfluensan

Många av mina kompisar och bekanta har ju i flera dagar nu legat hemma med väldigt hög feber, behöver inte vara den nya influensan men alla antar ju det. Jag hade bestämt mig för att inte bli sjuk eftersom jag inte har tid för det, jag har så himla mycket att göra! Igår vaknade jag med världens munsår, den sticker och är allmänt oskön. Det brukar vara ett första tecken på att jag håller på att få en förkylning. När jag satt på jobbet på kvällen nös jag en gång och sen började det rinna! Usch och fy säger jag bara, jag har verkligen inte tid. Idag ska jag jobba 11.30-13.00 och sen måste jag plugga inför seminarium och redovisning imorgon och sen jobbar jag 17.30-21.00 ikväll. Ge mig krafter att klara dagen!!!!


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Hoppas du slipper bli sjuk. Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback