stan, firande och bio

Godmorgon,

Idag blir det en ganska hektisk dag och det är därför jag är vaken så tidigt. Redan vid halv 10 ska vi åka in till stan och shoppa lite och lämna tillbaka några böcker till bibblo. Kl. 13.00 ska vi till Jonas mamma som fyller år idag, grattis, grattis! :). Hoppas på att det blir den goda chokladtårtan till fikat! Ikväll ska vi på bio, flickan som lekte med elden, har velat se den ett tag nu men det har vart så mycket annat. Jag säger till om den är någonting att se, tydligen ska dem ju ha planerat att bara sända de två sista filmerna på tv och därför hade de inte lika mycket pengar att spendera på dem. De var inte förberedda att folk skulle tycka om män som hatar kvinnor så mycket, men vad trodde dem? Böckerna har ju varit bestsellers.

Häromdagen köpte jag en mascara som jag måste rekommendera, fiberwig. Om man vill ha tjocka och långa ögonfransar så fungerar den jätte bra! Det finns ett komplement till den också med en mindre borste som kommer åt alla små fransar men den har inte kommit till Sverige än, men snart!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:- som avslutas imorgon.

Så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback