Shopping och födelsedagsfika

Inte vet jag vad jag hade förväntat mig men kanske något åt håller att Rickard Palm skulle stå och i ett hörn och säga Positivt. Det hade varit roligt! Nu stod han bara och prata med viktiga snubbar men jag fick i alla fall se han på riktigt. Annars var det trist på svts öppet hus!! Inte alls som när nsd och kuriren hade det, där var det håll i gång, om det nu kan vara det på sådana tillställningar. Vi gick på stan istället och jag hittade ett par skor, köpte också hem vitaminer och flourtabletter - viktiga saker för kroppen!


För mina promenader i höst, 600 kr på stadium.

På eftermiddagen var vi till Jonas föräldrar, de bjöd på fika eftersom jag fyllt år och jag fick presentkort på H&M. Snällt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback