Presenter

Nu är mobilkameran laddad men tyvärr hade jag redan packat upp den fina presentförpackningen med Burberry Brit och bodylotion som jag fick av min syster och hennes barn :) Om ni minns skrev jag för några veckor sen att jag önskade mig den, den luktar så gott, sockerdricka + att Blondinbella använder den parfymen! Av mamma och min andra syster fick jag pengar så imorgon ska jag åka ner på stan och köpa nya promenad skor. Av Jonas, som inte alls kan hålla hemligt vad han köpt fick jag en tavla. Det är en alldeles speciell tavla. I somras var vi till kronan på "konst i det gröna" och då blev jag helt förälskad i Jonas kompis systers tavlor, hon målar så vacker. Tyvärr var inte den tavla jag ville ha till salu men nu hade alltså Jonas gjort en specialbeställning och jag har självklart tagit ett kort på den och jag lägger även ut det kort hon har målat utifrån.


Är det inte vacker så säg! Den föreställer givetvis Bianca.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback