Onsdag

Godmorgon!

Det var jätte roligt att träffa Carro igår och därför tänkte jag göra det idag också men först efter lunch. Vi planerade en massa saker som vi ska göra till hösten, bland annat larv och cesar men mer om det när det närmar sig. Vi ska plugga klart inför lektionen imorrn, det blev ju inte så mycket gjort igår i och med att vi inte sett varann sedan i början av juni så idag blir det hårdplugg. Klockan 4 ska jag på min första arbetsdag på nya jobbet, eller det är ett informationsmöte och vi ska skriva kontrakt, spännande! Jag berättar såklart allt senare. Nu ska jag se några avsnitt av kvarteret skatan, det är ett roligt program om ni missat det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback