Nu är skolan igång på allvar

Jag är helt slut nu! Det var en lång dag, många är vana att arbeta 8 timmar eller längre varje dag men själv är vi i skolan högst två dagar i veckan och det är inte ens heldagar så man blir lat....och helt slut när man väl är det! :). Nu har min extra kurs i skapande svenska också satt igång, fick ett mail idag så då är det bara att börja planera. Den kursen kommer jag att läsa helt på distans den här terminen eftersom lektionerna gick ihop med mina vanliga. Det är rätt mycket nu med skolan på 150% och arbete. Men det ska fungera, det är bara två månader det är så här, sen lugnar det ner sig något igen. Till nästa vecka ska jag ha analyserat en novell samt gett respons på den, jag ska redovisa min valda skönlitterära bok på tisdag och redovisa mitt valda ämne "teckenspråk" på torsdag. Till den sista uppgiften ska det skrivas en rapport också, måste hinna med allt på något sätt. Planering! Det är allt som krävs. Nu är det i alla fall kväll och då ska jag ta det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback