Måndag

Så var veckan igång igen! Känner mig jätte trött och inte alls beredd för allt som ska ske denna vecka, nåja, det ordnar sig nog på något sätt. Nu på morgonen har jag varit och jobbat en sväng (läs 5 min), det var ett klassrumsbesök jag hade inplanerat så jag och mamma tog en promenad till skolan. Efter det gick vi till apoteket och inhandlade värktabletter och köpte en limpa på fiket där. Det fanns en skylt där det stod: "Fruktlimpa, SUCCE!". Det var fylld med luft ungefär så jag undrar vilken succe den egentligen har varit?

Nu ska jag plugga en stund och sedan blir det att åka iväg på färdighetsträningen. Jag vet att jag sa förra veckan att jag inte skulle dit något mer men allt är så himla komplicerat och om jag orkar ska jag berätta någon dag! Det lovar jag, men idag ska jag i alla fall dit klockan 14.00-15.45. Efter det ska jag möta upp Jonas när han slutar jobba och vi ska gå och göra en hemlig sak! :D


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Det mesta är jobbigt innan man vant sig. Vad ska ni göra för hemligt?? Gifta er kanske fniss. Kramis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback