Inga livstecken av Inger Frimansson



"Det är den 2 januari som livet kantrar.
De har precis firat nyår tillsammans, det är ett par dagar kvar på jullovet. De hänger hemma hos Siri, snackar lite, ska kanske hyra en film.
Då reser sig Andreas och går. Ingen förstår någonting. Allra minst hans flickvän, Olivia.
Vart gick Andreas? Varför hör han inte av sig?
Efter ett par dygn kopplas polisen in".


Ja vad ska man säga? Jag har visserligen växt ifrån den ålder när man älskade ungdomsböckerna men jag borde ju ändå kunna säga om det är en bra bok för ungdomar att läsa? Men jag vet inte, jag tyckte den var rätt kass skriven. Den kunde ha varit mer spännande om den hade slutat annorlunda också men det är möjligt att ungdomarna tycker om den, men inte jag!

Betyg: 2/5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback