Fredag

Pluggade hela morgonen så blev jag klar med uppgifterna till tisdagens lektion, skönt! Efter det började läsa en bok, en skönlitterär bok, som vi ska ha läst i kursen till den 17/9 - den verkar okej hittills. Har fått schema nu på jobbet och jobbar en helt del :S Vissa dagar är heldagar men ändå inte, vi ska göra klassrumsbesök och ge information och det innebär att det är i början av varje pass och en dag har jag alla pass!!! Börjar 8.15, sen är nästa 10.15, nästa 13.00, nästa 14.45 och sista 16.30...kul...Vad ska man hitta på mellan passen då? Dessutom är min mamma på besök då men jag får väl släpa med henne och hitta på något emellan.

Ikväll har jag lite att välja mellan vad jag kan göra. Antingen så är det fest på Porsön eller på Kallkällan eller så stannar jag hemma? Det sista alternativet lockar mest just nu, är jätte trött och borde läsa igenom alla papper under morgondagen men humöret kan ju förändras. Vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback