Fredag

Vaknade riktigt sent idag, sen för att vara jag vill säga, vid halv 9. På morgonen har jag skrivit klart min studiesammanfattning och gått igenom min novell, ska nog skicka in den nu i dagarna som att de i min responsgrupp kan börja med den om de vill. Men är lite nervös för vad de ska tycka, men jag är jätte nöjd med den och det är huvudsaken sen får man ta responsen som något positivt att utvecklas i sitt skrivande!

Nu på eftermiddagen ska jag till min psykolog, känns bra att gå till henne på fredagar och färdighetsträningen på måndagar. Tisdag, onsdag, torsdag klarar man sig då bra! Det är också skönt att påbörja helgen med att få prata av sig för då blir helgen lugn och skön. Nu ska jag duscha och göra mig iordning. Oj glömde nästan, beställde denna parfym idag:


Miss sexy miss, 129 kr på Bellme


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback