Fredag

Godmorgon,

Sov inte bra inatt men tydligen, enligt mamma, hade jag skrattat och när hon frågade vad jag skrattade åt hade jag svarat "Jag lärde...att cykla" och sen hade jag asflabbat. Yes, jag konverserar även på nätterna. Men jag har sovit en stund tills nu så jag är inte så trött än i alla fall och tur det.

Idag ska jag ner på stan och köpa nya skor, jag ska också gå till bibblo och låna böcker och det blir väll att vandra runt på stan med mamma. Klockan 3 ska jag till min psykolog, känns lite nervöst, har inte varit hos henne sen i maj och det var bara två gånger då eftersom det är en ny jag fått. Jag har aldrig tidigare trivts med någon jag haft men hon verkar helt okej! Vi får höras senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback