Första dagen över...

Är helt slut! Praktiken tog på krafterna trots att jag bara var där till 12, undrar hur det ska gå imorgon när jag går till fyra. Nåja, en rolig sak som jag upptäckte var hur förskräcklig maten på skolorna är! Hade nästan förträngt det från min skoltid. Vi fick äta där idag och på väg till matsalen ropar en elev att det var ganska god mat idag. Nej nej nej, den smaka apa och först fatta jag inte hur hon kunde tycka att det var gott men sen gick det upp ett ljus. Maten är i vanliga fall mer än förskräckligt äcklig så idag var den bara förskräckligt äcklig! Fattar ni? :D

Allt gick bra på färdighetsträningen, kände mig dock ganska slut och hade svårt att koncentrera mig på vad som sas. Sedan loooovade jag att göra en av hemläxorna nu när jag kom hem men det har jag inte orkat och jag har varit hemma en timme redan, kan knappt hålla ögonen öppna. Hoppas det går lite senare ikväll. Nu vill jag ha mat, idag blir det hemmagjorda pannbiffar med potatis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback