För mycket kaffe!

Nu är jag hemma från jobbet, loggade egentligen bara in på datorn för att tidsrapportera för jag är super trött, men jag har druckit alldeles för mycket kaffe och kommer inte kunna somna på ett tag och därför kollar jag en massa annat också och skriver ett inlägg :). Imorgon på praktiken är skolans 7:or iväg på resa så vi (min handledare också) ska vikariera för 9:orna i matte och syslöjd, lär ju bli intressant med tanke på att vi är SO och svenska lärare.... Syslöjden tycker i alla fall jag ska bli kul för då kan jag brodera själv så det blir att ta med det dit. Annars blir det en kortare dag imorgon än i vanliga fall eftersom dem är borta och det ska bli jätte skönt i och med att jag var borta hela dagen idag! Nu ska jag se lite tv innan jag sover. GODNATT.


Kommentarer

Postat av: Millah

Förlåt att jag kommer lite så hära efteråt.

Men blev nå fel när jag publicerade inlägget där man kan vinna ett presentkort hos Fridas Gård.

Man ska länka till tävlingen också om man vill vara med.

Det är fixat nu så bara gå in och kolla på tävlingsinlägget :)

Kramar /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback