"Flickan som lekte med elden"

Dagen har vart helt underbart rolig! På stan handlade jag ett par nya jeans från HM, Jonas ett par skor från ecco och en födelsedagspresent till hans mamma. Efter det åkte vi direkt hem till dem där Jonas bror och moster med familj också var och åt supergod tårta och drack kaffe. Sedan gick vi hem en sväng innan vi åkte iväg på bion.

Tro inte på alla rykten eller läs recensionerna om filmen! Den är inte sämre bara för att dem hade mindre pengar, den var lika bra som första filmen! Jag undvek medvetet att läsa slutet på boken för att göra det mer spännande att se filmen och nu när jag ska läsa tredje boken ska jag göra samma sak, fast jag får skynda mig lite för den kommer redan november eller december. Jätte bra film helt enkelt, en underbar historia om Lisbeth Salander och det är så kul att följa henne! Se den. Nu ska jag få massage, ont i nacke och axlar :(.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback