Färdighetsträningen

Godmorgon,

Måndagmorgon och veckan är igång igen fast jag har ingen skola den här veckan, skönt! Däremot måste jag skriva en studiesammanfattning till på söndag och en novell med övningar till så lite finns det att göra. Idag är det färdighetsträning som gäller, jag tänkte förklara för er vad som hände, nu har jag dragit ut på det. Jag kände mig utanför gruppen direkt! Hittade ingen jag kunde prata med, alla verkar trevliga men samtidigt har vi alla våra diagnoser och till min hör att jag känner mig utanför och som att alla är otrevliga och därför bestämde jag mig för att inte gå dit något mer. Men det kändes bättre efter att jag pratat med Jonas och min psykolog och jag har nu bestämt mig för att ta mig dit varje måndag trots att det inte känns bra för mig, för även om det inte känns bra i det här fallet så är det bra!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag bra tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

Postat av: Anonym

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag bra tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

Postat av: Teresa / Tumadre

Tack för din fina kommentar!

Vad skönt att vara lite "ledig" från skolan! Hoppas du får en fin vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback