En glad tjej

Nu hör ni från en glad Jonna! Jag klarade grammtiktentan!!! Jag såg mailet nu när jag kom hem och det gör mig väldigt lycklig för det hade ju vart urtrist att sätta sig att plugga till den igen senare i höst. Grattis till mig.

Nu till annat. Jag kom precis hem från mitt nya jobb och allt kändes bra. På hemvägen kom Jonas och mötte mig och då övade jag i hur jag ska prata när jag ringer och besöker klasser för att ge information. För er som missat det så ska jag under två månaders tid arbeta med att få ut information om folkbokföring till nya studenter som flyttat till en ny stad. Så, slätt och enkelt eller vad man nu brukar säga?

Nu är jag jätte hungrig och ska äta och se kvarteret skatan, sen blir det en lång dusch och missa inte att ikväll börjar efterlyst kl. 21.00 och sen är det True Blood! Hörs imorgon.


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Grattis till avklarad tenta puss!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback