Stressig vecka, avkopplande helg!

Jag har knappt hunnit blogga något denna vecka, det har vart fullt upp hela dagarna och sen har jag vart helt slut när jag har kommit hem, vilket inte är så konstigt! Veckan slutade inte bra, det hände en massa tråkiga saker på praktiken, som inte rör mig personligen, men som berör oss alla. Jag tycker ännu mindre om att vara på den praktikplatsen nu efter detta och jag ser fram emot en lugn helg. Just nu sitter jag och kollar runt på nätet, jag och Carro hade värsta diskussionen igår om att internet är skit om man gillar att shoppa för det är så lätt att klicka hem saker utan att tänka på vad det kostar, oftast får man ju fakturorna i slutet av månaden. Nåja, jag såg i alla fall att Ängla Design har utförsäljning med 40% rabatt på alla smycken :D, det måste kollas in!





Kommentarer

Postat av: Jonas

mer avkoppling behövs :) när vi är klar med flytt så kan man vila i ett riktigt sovrum :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback