Stress...

Jag känner mig helt speedad idag. Ibland kan man ju tro att jag lider av ADHD eller något liknande men jag tror verkligen inte det för när jag väl tar det lugnt då tar jag det lugnt! Då rör jag inte en fena så det kan inte vara det, är det bara stress då? Jobbigt är det i alla fall. Jag hade färdighetsträningen idag och jag kunde inte sitta still för jag tänkte bara på att jag ville hem och skriva på responserna till skapande svenska kursen. Det är inte den lättaste uppgiften måste jag säga, jag har suttit med 1 text sen klockan 3 och jag känner mig fortfarande inte riktigt klar med den, jag erkänner: Jag är kass på att ge respons, det räcker ju inte med att skriva "den var bra", vad var bra? Jag ska skriva 7 responser till på fredag, men det ordnar sig säkert för jag har ju inte hundra saker att göra!!?? Eh, jo...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback