Kanelbullens dag

Undrar varför den har en egen dag? Har alla det? Har skumbananer och lakrits också egna dagar eller vad är det som är så speciellt med kanelbullar? Hade jag orkat hade jag kollat upp det men jag har slösat nog med tid på att skriva det här inlägget när jag väl är klar. Inga bullar har det blivit för min del idag, vi gjorde en sockerkaka igår som vi misslyckades med. Hur kan man misslyckas med en sockerkaka och på precis samma recept som man gör varje gång?? Måste vara något skumt med vår ugn....

Nu ska jag ta en sväng till affären och inhandla diverse saker, kanske smyger det sig ner färdiga bullar? Hade jag orkat kanske jag hade bakat egna men måste ta det lugnt inför veckan skyller vi på.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Exakt! hur kunde de bli fel på vår sockerkaka haha :) ses snart ! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback