Hemma från jobbet

Dagen var helt okej idag! På morgonen fick vi vara med och se på när eleverna tränade inför sin musikal de ska visa upp till våren, riktigt roligt och vad duktiga de är! Det blir bättre nästa vecka när de ska börja träna tillsammans allihop, nu satt de gruppvis och övade på sånger medan några gick till lärarna och sjöng solo. Efter det såg vi titanic med 7:orna och jag började gråta, avskyr verkligen den filmen eftersom det är den enda filmen jag börjar gråta av fastän jag sett den 58 miljoner gånger och verkligen inte tycker om den längre!!! Hur kan en film påverka en så mycket, det var nästan pinsamt. När lampan tändes fick jag titta bort så att de inte skulle se att jag grät. Lite respekt måste jag ju bibehålla då jag är deras lärjunge (en elev sa det idag). Sist på dagen diskuterade vi andra världskriget, alltid lika roligt och sedan slutade vi redan vid 12, otroligt skönt.

När jag kom hem hann jag med att tvätta och ta en powernap innan jag skulle till jobbet och idag sov jag faktiskt bara 20 min vilket var bra för annars hade jag försovit mig. Är lite trött på att jobba dock, behöver spendera mer tid med att ta det lugnt nu, speciellt som jag har praktik hela dagarna. Är också trött på mig själv för att jag har så svårt att ta kontakt med folk, pratar aldrig med någon...Nu ska jag sova, GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback