...

Idag har jag läst min bok hela dagen på praktiken, så mycket har vi att göra! På morgonen hade vi sjuorna, de arbetar med frågorna till titanic och de ska skriva en egen berättelse så det är ingen som behöver hjälp direkt, efter det hade vi niorna som läser sina böcker och sist hade vi åter en annan sjua som också arbetar med titanic. SUCK. Imorgon hoppas jag att hon är sjuk så vi kan få vara med någon annan, det var mycket roligare när vi var med en annan lärare när hon var bortrest för det här är ju meningslöst!!


Kommentarer

Postat av: Systeryster

Men fan va trist. Kan ni inte klaga nånstans?? Kramis...

Postat av: Jeanette

Vilken meningslös praktik! Jag är van vid att planera all undervisning tillsammans med handledaren - det är ju så det ska gå till! Vad arg jag blir! Hoppas verkligen du får en annan handledare nästa praktik.

Postat av: Liz

Hej! Har du slutat blogga helt? Jag saknar att läsa om dina boktips och dina bokrecensioner :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback