Bild och bokmässa

Igår var vi på en bild och bokmässa på kulturens hus! Jätte roligt att vara lite kulturell. Ni har inte missat det om ni tror det för det håller på under dagen idag också. Vi tittade på konst, hörde när Anna Odell pratade (någon som kan svara på varför hon har sådana läskiga ögon?) och var med när de tillkännagav vem som fått årets Erik Lindegrenspris, det blev Tomas Tranströmer, han skriver poesi för er som undrar. Därefter gick vi på stan med Jonas mamma, Jonas köpte skor och en bok och jag en plånbok. Som sagt så är jag helt slut på helgerna, på fredagen somnade jag vid halv 10 och igår redan kl. 7! Det är medicinerna kombinerat med att jag spänner mig så mycket på praktiken, det är inte alls roligt att sova bort helgerna helt och hållet men vad ska man göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback