Vuxenpsykiatrin

Jag känner mig rätt krasslig. Jag tror att jag fick solsting igår för det känns som jag har feber och jag är otroligt trött, har legat och vilat hela dagen och somnat emellanåt. Eller så tar jag igen mig efter att ha haft roligt i helgen? Min kropp fungerar ju så, annars är jag ju jämt trött men för en gångs skull har jag känt mig pigg och full av livslust men sen kom allt idag istället.

Imorgon ska jag till vuxenpsykiatrin igen. Jag har inte någon större lust men jag måste ju om jag ska få en plats på behandling till hösten. Jag känner bara inte för att prata med en kurator, det känns bara som att byta ner sig. Från att ha gått hos en psykiater i 1,5 år till att gå hos en kurator, som dessutom inte kan speciellt mycket. Sist jag såg henne kändes det som om hon citerade någon bok varje gång hon skulle säga något smart. Hoppas att jag inte behöver sitta där i 2 timmar i alla fall, det gjorde jag förra gången men då var det mest jag som pratade och hon verkade rätt less när jag gick, önska mig lycka till i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback