Tyck till snälla bloggläsare!

För mig är det viktigt att få veta om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om. Igår fick jag visserligen några kommentarer men ni är otroligt dåliga på att kommentera!! Jag vet att jag inte är en typisk bloggare, skriver om smink, kläder, har barn eller något sådant som många av Sveriges största bloggare och bloggerskor gör. Jag skriver om det jag tycker om att skriva om.

Dels berättar jag alltid för er hur min dag kommer att se ut, oavsett om det är en tråkdag med bara en massa plugg men jag gillar också att skriva recensioner på de böcker jag läst, filmer jag sett, föreläsningar jag varit på och skriva inlägg om bordeline och ångest. Jag hoppas verkligen att ni uppskattar när jag tipsar er om saker men eftersom ni inte kommenterar så vet jag ju inte om ni tycker det är tråkigt att läsa eller om ni tycker att det är bra. Tyck till!


Kommentarer

Postat av: Mia

Jag tycker att du skriver om viktiga ämnen och jag har börjat läsa några av de böcker du har rekommenderat, bland annat till skogs som du skrev om för ett tag sen. Jag ska bli bättre på att kommentera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback