Torsdag

Godmorgon,

Idag är det fint väder så då kan jag promenera till skolan, igår regnade det och jag upptäckte att jag inte äger ett paraply och därför fick jag ta bussen och det är bara en massa krångel! Först måste man åka till stan och sen ut till skolan, fast det bara tar 20-25 min att gå dit härifrån.

Lektion kl. 10.15-11.45. Efter det blir det plugg tillsammans med Carro på skolan, tror jag? Om hon inte har något annat för sig. Efter det tänkte jag besöka bibblo och låna böcker till helgen. Vi hörs senare!


Kommentarer

Postat av: Jonas

Hej hej !



Sitter i samtal nu men jag väntar på att den ja pratar med ska komma tillbaka :P

Har du laddat med boktankar nu inför bibblobesöket? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback