Tisdag

Jag har fått alldeles för lite sömn inatt, vaknade nämligen halv 3 och kunde inte somna efter det, nu en dusch senare är jag ju pigg men om några timmar lär det ju vara värre med den saken. Igår roade vi oss med frågesport på nätet, det är bra träning för historia, geografi, film osv. Jonas är så självsäker men oss emellan så är han rätt kass ;).

Idag har jag skola 10.15-11.45 och efter det ska jag och Carro påbörja vårt grupparbete, som ska redovisas om cirka 2 veckor. Det vore bra om man blev klar med det den här veckan så man kan koncentrera sig på tentan sen helt och hållet. Jag måste hinna ikapp med träningsuppgifterna också, igår när jag skulle börja med dem jag missade förra veckan la sig Bianca på mitt block just när jag skulle börja skriva (hon gör alltid det!) och vägrade flytta på sig. Jag har inte hjärta att ta bort henne för man ska ju klappa djuren minst en halvtimme varje dag för deras välmående och pälsens skull och man föser bort henne kan hon tjura resten av kvällen och jag uppskattar att gosa med henne.

Nu blir det att dricka kaffe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback