Tankar

Att det är långhelg betyder också att jag har lite ledigt från bloggen för jag tänkte arbeta med julklappen till dem små så mycket jag kan :). Det är så roligt och avkopplande att kunna göra något annat än att bara plugga hela tiden, eller vad tycker ni?

Jag velar, å vad jag velar och hoppas! Jag vet att jag hoppas i onödan, men om ni inte kommer ihåg det så skickade jag in en ansökan för ett tag sen om att få åka på rkuf läger i sommar och på måndag får jag veta. Det beror ju helt på hur många som söker och jag skulle tro att det är en del och att dem prioriterar dem som varit medlemmar längst och som inte fått åka än, men vi får se. Hur som helst så om jag inte får åka med eller om det är senare i sommar så funderar jag på att åka till Arboga när skolan slutar och fira Jonathans födelsedag! Jag fick hem presenten till han idag och å så fin den var och då började jag sakna honom enormt!

Glöm inte titta på humorgalan ikväll och skänk pengar. Hoppa över de där kopparna kaffe i skolan eller att köpa dem där byxorna eller tröjan du egentligen inte behöver och ge pengarna till fattiga barn istället! Dem behöver dem garanterat mer än vad du behöver en ny mobil eller nya högtalarsystem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback