Söndag

Godmorgon,

Förra veckan beskrev jag mitt hat för söndagar och det håller i sig. Jag vet att jag måste sätta mig med grammatikböcker och det känns inte alls lockande och jag vet att imorgon kör grammatikkursen igång, vilken vi har salstenta i! Har hört från tidigare studenter att många kuggar på tentan för det är ju inte direkt roligt att plugga till, men jag ska göra mitt bästa så att jag får det bortgjort.

Så idag blir det plugg kombinerat med annan läsning, har fått hem "Kall som i graven" av Peter Robinson så tänkte mysa ner mig med en kopp kaffe och börja läsa den. Det är den 8:e boken som är översatt till svenska om polisen Alan Banks och hans karriär med att lösa mord. Jag hade fel sist då jag skrev att det var den 8:e men det var tydligen den 7:e, orkade inte räkna böckerna just då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback