Söndag

Godmorgon Söndag,

Idag mår jag bättre förutom att jag är väldigt trött men idag ska jag inte sova på dagen för jag gör det bara värre för mig själv om jag ska fortsätta så, jag förstör min dygnsrytm och det blir jobbigt när jag är i skolan på dagarna. Håller just nu på att tvätta, en mindre rolig söndagssyssla. Senare måste jag plugga lite, bland annat pyssla ihop spelet till vår redovisning på torsdag och göra en komplettering jag fick när jag var borta i onsdags men annars blir det att ta det lugnt. Hade hoppats på fint väder så jag hade kunnat ligga på baksidan men det ser inte ut så just nu i alla fall.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Ska be till solguden att den tar bort alla moln :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback