Söndag

Det var verkligen inte rätt låt som vann, fast å andra sidan var det inte någon som var sådär wow i mina öron. Ni får ursäkta att jag skrev att Arash skulle sjunga för Turkiet, det var ju Azerbadjan! Mitt fel.

Just nu håller jag på att tvätta och efter det ska jag lägga mig ute i solen och plugga och läsa. Ska ligga där hela dagen tänkte jag för det är ju tråk-söndag! Det är jätte fint väder ute redan nu fast klockan bara är 06.40, det är så härligt när man verkligen märker att det har blivit sommar! Jag har hittat en plätt på baksidan som jag kan ligga på också, som utsikt har jag spanjorernas våning i 11:an, där har dem hängt upp ett STORT tygstycke där det står: BUILDING 9 SUCKS (mitt hus).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback