Söndag

Ogillar fortfarande söndagar! Hah, tänka sig att ingenting har förändrats från förra veckan och jag är inte heller sen att påpeka det. Idag ska jag plugga, städa, tvätta och sen på eftermiddagen ta en lång promenad för att skingra alla onda tankar som brukar flyga på mig en sån här tråkig dag då det inte finns något att göra.

Någon som kanske frivilligt vill bli städerska hos mig? Att städa måste vara det tråkigaste som finns men ändå står jag inte ut när det är smutsigt så det är ingenting jag kan låta bli att göra heller. Det är väll bara bra att man passar på när det inte finns någonting att göra, nog för att jag hellre hade velat mysa hela dagen med en bra deckare men det hinns med det också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback