Skadeglädje av att läsa om Jonnas liv?

Jag vill att alla som läser den här bloggen för sin egen skadeglädje kan sluta med det på en gång, ni kommer inte få ut något av det. Ni kan inte förstöra mitt liv något mer för det värsta har redan hänt nu. Jag tror att ni en dag kommer straffas tillbaka för det ni gör. Jag vet att många förut har blivit utstötta, inte haft några vänner och nu när de har det så passar de på att göra likadant mot andra, mänskligt? Men oj så fegt och orättvist om man vill att samhället ska fortsätta fungera, men å andra sidan så tänker människan enbart på sig själv i sådana situationer och jag antar att det känns bra att göra det tillbaka mot någon. Men en dag kommer alla att inse att ni är falska och lämna er och då kommer ni att inse att livet skulle blivit mycket bättre om ni lärt er av det ni gått igenom och inte gjort likadant.

Jag tar inte åt mig av det ni gjort och nu menar jag speciellt en person. Jag är glad att du inte vill vara med mig nu när jag vet hur falsk du är. Det enda som spelar någon roll nu för mig är att jag får träffa min syster, jag behöver inga falska kompisar, då har jag hellre inga med vetenskapen att ni kanske någon dag själva kommer att få känna hur det känns att bli utstött, även om ni känt det förut, kommer ni få känna det igen eftersom ni inte lärt er något av de hårda sidorna i livet. Sluta läs min blogg, du vill inte ha något med mig att göra och därför behöver du heller inte bry dig om vad som sker i mitt liv!


Kommentarer

Postat av: Beckman

Hej hej hoppas du bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback