Sjuk

Jag är sjuk, halsont och början till förkylning känns i bihålorna. Det är ju typiskt att man blir det när man har som mest att göra. Vaknade kl. 3 av att jag hade jätte ont i halsen så jag fick gå upp och ta en alvedon och dricka grönt te för sova kunde jag inte göra, kändes som rakblad i halsen. Jag måste införskaffa halstabletter! Tur att jag är ledig idag så jag kan försöka bli frisk till imorgon för jag kan inte missa skolan, då kommer jag att förstå ännu mindre.

Idag kommer det att bli mycket vila!


Kommentarer

Postat av: Liz

Krya på dig! Drick te med vitlök och ingefära :) låter inte gott men det hjälper. Du kokar vitlök och ingefära i vatten, kan lägga i lite honung om du vill och sen häller du upp det i en mugg (sila bort vitlöken och ingefäran) och drick :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback