Lunch

Just nu har jag lunch, det blev en yoghurt och en dammsugare, nyttigt va? Eller inte. Nu sitter jag vid en dator utanför lektionssalen och stör mig på en farbror som kär omkring i en sån där tvättbil, sån man skurar golvet med. Han får gärna komma och göra det hemma hos mig, det skulle verkligen behövas!

En lektion kvar och sen ska jag åka ner till biblioteket i stan och låna böcker och sen ska jag hem och läsa. Hoppas att Jonas har varit och köpt vitaminer åt mig, jag ska nämligen pröva att äta B-vitaminer för att se om det är det jag har brist på i och med att jag är så trött. Ska försöka boka tid snart för provtagning så att jag kan se om jag möjligtvis kanske har problem med köldkörteln också så att det inte är det som spökar, vi har dem problemen i familjen.

Nu börjar jag snart! Hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback