Lördag

Godmorgon,

Nu är helgen slut för mig, det vill säga idag måste jag plugga och sen åka å handla. Vill egentligen försöka bli klar med uppgifterna så att jag på måndag när vi börjar en ny kurs kan satsa på den fast det tror jag inte att jag hinner men försöka kan man ju.
Igår rekommenderade jag er att bli världsföräldrar, det kostar 100 kr i månaden om ni såg humorgalan. För er som har råd att lägga ner lite till kan bli fadder istället, det är jag och jag har inte ångrat mig en minut sen jag blev det. Min lilla flicka heter Xiara och bor i Niqargua. Som fadder får man följa barnets utveckling och man ger honom eller henne möjlighet att kunna gå i skolan istället för att behöva jobba, för kom ihåg ett barn är ett barn och ska inte behöva bli vuxen för fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback