Jag blir smittad!

Nu är vi klara med det vi skulle göra idag och klockan är bara halv 11, vad ska jag göra nu då? Jonas slutar inte fören 4 och vi ska handla då, vi brukar ju göra det på fredagar, en rutin. Det går inte att fördriva tiden vid datorn heller, det är hur tråkigt som helst att sitta här. Man har liksom kollat allt efter 10 min och sen kollar man allt igen och igen och till slut känns det meningslöst. Carro sitter bredvid mig och snorar så jag funderar starkt på att köpa en skyddsmask för jag oroar mig över att det är svininfluensan hon har!

Eller som det stod i en tidning som var utlagd på tjuvtittat.
Är du rädd för att få svininfluensan?
Man: Nej, jag äter inte kött!

Haha, klockrent. Nej men då är det ju ingen fara att du smittas!


Kommentarer

Postat av: Jonas

Skyddsmask är nog det som behövs :) De har börjat sälja dem med mönster och roliga bilder nu, så de inte är så hemskt ifall man bli smittad av ett farligt virus hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback