Ibland får livet en dramatisk vändning

Det finns vissa saker man inte kan skriva i bloggen, vissa saker som är alldeles för privata för att skrivas om offentligt. Jag skriver ju visserligen om när jag mår dåligt men tro mig det finns värre saker än mitt självdestruktiva beteende jag skulle kunna skriva om. Jag är medveten om jag inte varit särskilt pigg den här veckan, förutom att jag är sjuk så har det hänt massor av saker som vänt upp och ner på mitt liv, som en klok människa sagt denna vecka "Man lär sig uppskatta livet bättre" och det gör man verkligen. Man lär sig också uppskatta sin familj och sina vänner, just nu vill jag bara att det ska bli den 11:e så jag kan åka ner till min familj.

Det positiva som fört med sig är att min syster fått en son, som kanske ska heta Samuel. Det är ett fint namn som skulle passa bra men de har inte riktigt bestämt sig än. Sedan tidigare har hon Jonathan som fyller 2 år i juni. Igår satt han och såg på tv när jag ringde och jag frågade vad han såg på och vad hunden på tv hette, han satt tyst som han brukar när jag ringer för han lyssnar så koncentrerat vad jag säger men så plötsligt skrek han glatt "Nämen" och slog sig på knäna (enligt vad mamma berättade). Han är så lillgammal just nu, är inne i den fasen och det är så gulligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback