Hjärnan hänger inte riktigt med...

Somnade på eftermiddagen vilket i och för sig var medvetet men jag skulle bara sova en timme men vaknade inte fören efter två, hörde inte klockan så jag blev super stressad för jag skulle hinna handla innan Jonas slutade. Väl där upptäckte jag att jag glömt pengarna hemma så då var det bara att vänta till han slutade och kom dit. Så kan det gå.

Nu är vi i alla fall hemma, jag köpte med mig tre filmer också som vi ska se i helgen; En klassiker, Saturday Night Fever med John Travolta men också en vampyrfilm, Vampires of the desert och Phantoms med Ben Affleck. Sitter också och väntar på att tumadre ska göra ett blogginlägg om presenttips som hon har lovat mig! Fast å andra sidan sa hon att det skulle bli någon gång i helgen. Jag väntar med spänning då hon alltid köper så fina saker och jag har brist på fantasi just nu. Dock måste jag också ha lite bra smak eftersom hon köpt en exakt likadan lampa som jag har.

Ikväll blir det alltså ingen bio utan istället blir det att se en av filmerna och läsa lite böcker.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vill du ha fler läsare till din blogg?



Tryck här:

http://www.viraltrafik.se/?LineRulla

Postat av: Anna

Jobbigt att inte vakna till klockan, speciellt när man har bråttom!

Postat av: Ungmamma

Jag läser också tumadres blogg! Jag är också ung mamma liksom hon och hon är jätte inspirerande när det gäller att hitta bra saker till hemmet.

Postat av: Jonas

Dendär vampyrfilmen verkade spännande :) Trodde inte det fanns en vi inte hade sett ;)

Postat av: Jonna

Jonas: Nej jag vet! Tur att jag hittade en :D Jag älskar verkligen vampyrfilmer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback