Hemma

Nu är jag hemma från skolan igen, det blev inget plugg där för det kändes för tråkigt att sitta själv men ska försöka få någonting gjort här hemma, fast det kan bli svårt eftersom jag är jätte trött och vill bara sova. Är tung i huvudet och har torra ögon. Först hade jag svårt att somna igår eftersom Bianca ville gå ut och sprang fram och tillbaka mellan dörren och mig och försökte hämta mig, sen väckte hon mig kl 4 och ville gosa så då tog det ett tag innan jag somnade om. Undrar varför hon alltid väcker mig? Aldrig Jonas...

Först ska jag äta lite nu och läsa annat! Det behöver man för att orka plugga.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Att hon inte väcker mig kan nog vara att jag inte vaknar av henne :) Och så sätter jag alltid ned henne på golvet igen direkt hon kommer upp och hoppar. Kanske inte tycker jag är så snäll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback