Fredag

Godmorgon,

Känns som om huvudet ska sprängas, har feber och är täppt i näsan men idag måste jag till skolan och göra klart grupparbetet. Vila får jag göra i helgen helt enkelt. Som tur är så har jag inga lektioner på ett tag så att jag inte missar mer utan kan bli frisk först. Efter skolan ska jag till biblioteket och låna böcker för läsning i helgen, hoppas det blir fint väder också så att jag kan sitta ute! Måste också köpa en bikini i helgen, jag får inte dra ut på det för då kommer jag att glömma.

Twillight får föresten 4/5 av mig. Den var riktigt bra, undras varför jag har dragit ut på att se den? Kanske för att den verkade så fjantig men det enda minuset den får är för att det var lite väl gulligull i vissa delar och sånt tycker jag inte om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback