Eurovision song contest 2009

Nyss kom det inflygande en stor jäkla humla. Jag är ju en riktig djurvän men dem är så himla närgågna dem där djuren, det är inte bra för dem. Den fick dö en icke smärtsam död, jag tror den lärde sig ett och annat eftersom den blev smälld av grammatikblocket.

Ikväll är det Eurovision song contest och självklart ska jag se det även om jag önskat dem skulle ha skickat Pihlman istället. Fast å andra sidan kanske Ryssland hade startat krig mot Sverige då.
Förutom svenska Marlena som tävlar för Sverige så är Arash med ikväll, han tävlar för sitt hemland Turkiet. Även Dita Von Teese har hittat vägen till en sångkarriär, om ni inte vet vem hon är så kan jag informera om att hon en är känd strippa (brulesk, den finare sorten), underklädesmodell + vanlig modell osv och hon varit gift med Marilyn Manson!


Dita Von Teese


Arash


P Bros Tingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback