Chic-lit

Läser just nu "Otrogen på öppen gata" av Belinda Olsson och den verkar jätte rolig, jag skrattar mycket i alla fall. Den handlar om en nyhetschef, Agata, som blir gravid och föder ett barn men det är inte så spännande som hon trodde det skulle vara utan också mycket ansvar, blöjbyten och matande.

När jag läser den här blir jag sugen på lite typisk chick-lit emellan alla deckare så jag bara måste införskaffa bland annat "en shopaholic i new york". Det är ju flera år sen jag läste "En shopaholics bekännelser" och den var verkligen jätte bra. Jag rekommenderar Sophie Kinsellas böcker;
En shopaholics bekännelser
En shopaholic i new york
En shopaholic får en syster
En shopaholic i väntans tider

Andra böcker av Kinsella;
Mina hemligheter (har jag läst och den är otroligt bra!)
Karriär och köksbesvär
Mitt nya jag


Kommentarer

Postat av: Liz

Åh jag avgudar Sophie Kinsellas böcker :D Helt underbara! Har du läst något av Marian Keyes? Hon är också en av mina favoritförfattare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback