Eremiten Ermit

Nu känner jag bara för att skriva av mig. Ångesten äter upp mig och jag vet inte hur jag ska stå ut till imorgon till skolan börjar, för i skolan blir det alltid bättre när man får tänka på annat för en stund. Jag vill bara att allt ska kunna vara bra igen, jag vet att problem alltid kommer att uppstå men jag vill kunna flytta till en större lägenhet och inte behöva tänka på att det finns för lite pengar. Gjorde nyss ett test på facebook vart i Sverige jag skulle bo och resultatet blev kiruna så jag kanske drar dit, bara är för mig själv och lever som en eremit i skogen någonstans.


Googlade på eremit och fick upp den här eremitkräftan som jag nu döpt till Ermit - som han vill jag bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback