rättegång 1 april

Nu har jag skickat ett mail så vi får se vad utgången av det blir men i ärlighetens namn bryr jag mig inte speciellt nämnvärt, det är inte det att jag är känslokall utan det beror helt enkelt på att jag har för mycket annat att tänka på just nu. 1 april är det enda datumet jag kan tänka på just nu och invänta. Vissa dagar känns det riktigt tungt och andra har det känns som jag bara skjuter upp tankarna. Samtidigt känns det skönt att ett datum är satt för rättegången så att vi slipper vänta längre.

På tisdag ska jag hålla ett föredrag om min sjukdom för klassen, det ska bli spännande. Jag ser extra fram emot det eftersom jag i torsdags var på ett föredrag som skolan höll om funktionshinder och då var det en tjej där som berättade om hur det var leva och gå i skola med ADHD. Vår skola satsar ju på att oavsett funktionshinder ska kunna studera på högre nivå och när vi pratar om funktionshinder tänker vi främst på fysiska men här ingår alltså även psykiska.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback