Röda korset

Godmorgon

Idag är det ingen skola men jag gick ändå upp eftersom dem ska komma och titta till våra ventiler och då kan man ju inte ligga och sova.

Dagens schema är nästan tomt och det är skönt eftersom det annars är så mycket att göra. Nu på förmiddagen kan jag träna på mitt föredrag och på eftermiddagen har jag möte med röda korset. Röda korset håller på med ett projekt som heter läxhjälp och det går ut på att hjälpa ungdomar efter skoltid med deras läxor och det är då tänkt att jag som blivande lärare ska satsa på detta projekt ca 2 ggr i månaden. Projektet sätter igång på torsdag redan så idag ska vi ha möte angående hur mycket och när vi kan sätta tid för detta. Det ska bli jätte roligt!

Tips:
Om ni är intresserade av att engagera er i ett idéellt arbete kan ni gå in på röda korset och där kan ni se exakt vad de har för projekt i er stad och hur ni anmäler er till dessa.


Kommentarer

Postat av: JHNA SUGARFUCK

Hittade din blogg på ett forum. Vore kul o snacka mer om ämnet borderline hörru. I'm in it too. Take care.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback